Sunday, May 2, 2010

Why I feel not good

Assalamualaikum all my friends,

Im not feel good since yesterday,dont know why, but i think maybe because I'll do my catering at my frenz house then i feel difference kot. Tapi alhamdulilah semua berjalan lancar tapi aku sedikit kesal ada beberapa kesilapan yang tak sepatutnya berlaku telah berlaku dan aku ambil semua ini untuk mamperbaiki segala kekurangan yang ada dan setiap kesilapan akan aku perbaiki dengan bantuan semua. YA ALLAH jika aku tidak nampak kesilapan hambamu ini kau berilah petunjuk agar aku menyedarinya. Malam tadi betul-betul menguji tentang tanggungjawap aku terhadap adik-adikku yang memerlukan bimbinganku dan aku akan bertahan walaupun malam tadi aku memang giveup dan hampir bertekad untuk tidak meneruskan perjuangan catering ku tapi atas dorongan hunnybunny aku dan adikku aslin aku akan pertahankan sehingga kami  mengecapi manisnya.
Ya ALLAH berilah kami ruang untuk terus memajukan perniagaan kami adikberadik dan hanya padaMU lah kami berserah dan jadikanlah kami hamba mu yang sentiasa redha menerima apa jua yang KAU turunkan untuk kami. AMIN
"LEPASKAN SANGKA-SANGKA. TIADA YANG LEBIH BURUK DARIPADA DITIPU FIRASAT SENDIRI

No comments:

Post a Comment