Sunday, April 25, 2010

Work Hard for our new generation

Assalamualaikum dearest friend,


Hah ni namernyer kacang masak pedal&hati pedas, sebenarnya banyak lagi gmbr2 menu tapi disebabkan nak dwonload lembab macam badak laut itu jer la yg dapat dipamerkan setakat ni, sok lusa aku akan letak gambar2 function aku bab web masih in progress, hah itu anak buah aku incharge....Walaupun aku rasa baru lagi tapi sokongan kawan-kawan menyebabkan aku jadi kuat untuk menjalankan bisnes ni, terlebih lagi sokongan dari family aku yang tak henti-henti menyebabkan aku bagitu seronok sekali.  Akulah pembantu tetap mak untuk catering ini, mcm x percaya kan dari seorang pengurus kanan kewangan satu bidang yang jauh berbeza tetiba bukak bisnes catering pulak tapi disebabkan suka memasak akhirnya profesion aku berubah..tapi aku masih aktif dalam jual beli tanah dan hartanah yang lain, kiranya x jugak lah aku tinggalkan semua bidang tu sbb dah macam darah daging la bidang Hartanah ni. 

InsyaALLAH dengan semangat yang ada dan sokongan dari orang-orang tersayang apa yang aku usahakan berjaya seperti yang kami harapkan. INSYAALLAH, ALLAH yang menentukan apa yang kita boleh buat jangan putus asa untuk berusaha.

Thank you for whom seen n visit my blog ya....

"KEGAGALAN AKAN MENAMBAH ILMU UNTUK KITA LEBIH BERJAYA"

No comments:

Post a Comment