Friday, April 9, 2010

Pengalaman mengajar kehidupan

Assalamualaikum semua,

Today appeared again in my blog, pening jugak nak cari package yang terbaik but itulah challenge to be a business person dan aku mesti kuat untuk menjadikan pramusaji terus berjalan walaupun kini hanya merangkak tapi aku pasti if i'm work hard insyaALLAH semuanya akan berjalan seperti biasa, aku masih mencari yang terbaik didalam yang terbaik untuk semua perkhidmatan yang kami tawarkan dan aku berazam akan memenuhi permintaan semua kawan2, saudara mara yang menggunakan khidmat catering aku ini. Aku akan mengeluarkan package yang sesuai untuk semua golongan.

Ari ini agak penat sikit tadi cari pinggan untuk catering ngan adik aku di plaza alam sentral kedai romantika tapi they didnt servis for caterer punya kemampuan, aduh nak cari penat ni.....tapi kene jugak la cari x kira la kat mana...klu saper-saper kat luar tu yang ada supply pinggan mangkuk tuk catering tolong la hubungi aku, tempahan mula mcm hujan ni dalam suka aku risau jugak lah bab aku sorang yang gerak tuk cari semua keperluan tak da pembantu ni, nasib baik la adik aku lin ada tolong sikit-sikit....banyak lagi kerja aku nak buat, baju waiter/s nak kene cari, kanopi set, harap aku larat tuk buat semua  ni...

Need to go to my mum's house to discuss on the food testing malam sok, tuk wedding di dewan meru bln May nanti, nak tempah muffin, nak cari pinggan mangkuk tuk sewa for 4 caterer, penat wei tapi x pa la this is our family bisnes for us and our kids....biaq la aku mula kan semua tuk mereka dan mereka sambung bisnes ni dan aku akan pastikan bisnes ni akan berkembang. Berkat doa dan dorongan semua aku pasti PRAMUSAJI akan jadi seperti catering-catering yang pernah berkerja ngan aku, seperti Classic Caterer, Yeob Catering, Mubari khemah dan a few lagi caterer.  Hah! mesti they are surprise when they know AIDA dh buka catering..

Ok lah aku nak chau dulu untuk hari ini....selamat mencuba ye !!!!!! Thank you everybody on your support especially my hunnybunny, whole family, niece n nephew, Eza, Zety and kawan2 di Meru Klang.

Sedikit renungan untuk semua pengunjung blog aku`Jangan lupakan DIA ketika kita senang, kerana DIA tidak pernah lupakan kita walaupun kita papa maka itu jalankan tanggungjawap kita sebagai seorang muslim"

Assalamualaikum semua.

No comments:

Post a Comment