Wednesday, April 7, 2010

Akhiran

Assalamualaikum semua,

Alhamdullilah jika inilah yang ditulis untuk kami bagi meneruskan usaha mak,biala aku yang memulakan dan aku akan membawa adik-beradikku untuk meneruskan perjuangan mak berperang dengan kuali dan senduk. Secara kecil-kecilan la kami mulakan dan InsyaALLAH dengan izinNYA nanti usaha kami akan menghasilkan buah dan manisnya dapat dikecapi oleh anak-anak kami khususnya. maybe I feel alone now when i'm doing from a-z, they have no experience at all in this world of bisnes they are teachers, tapi x pa la jika ini cara sumbangan aku untuk memberi sedikit keselesaan kepada semua ahli keluargaku terutamanya mak aku.

Sometimes I feel worried how if i'm failed or collapse,there is anyone can handle this? but I'll always put in my heart I have my nephew n niece which is can continue this till the end, I trust them they can make `Pramusaji Catering' setanding seperti mana-mana catering di luar sana jika mereka bersatu, INSYAALLAH kan. `PRAMUSAJI' adalah cadangan dari kakak sulungku Kak Mus, aku begitu tertarik atas nama itu dan setelah dibincangkan dan difikirkan aku mengambil keputusan untuk menggunakan word `PRAMUSAJI' ku tambah sikit ibunda kami disitu maka jadi la `PRAMUSAJI IBUNDA'. Kini kami sedang dalam usaha untuk membuat pasaran yang meluas di luar sana, disinilah kerjasama kami sekeluarga diperlukan dan kami jadikan ia satu kerja yang akan menjadi suasananya fun and I'll make sure our kids will remember this till end of world, inilah usaha all the mom's. Mak selalu berpesan kepada aku berniaga sambil bersedekah, jalankannya dengan jujur dan ikhlas. InsyaALLAH mak....

Kami menjamin setiap masakan yang kami sajikan akan menepati citarasa semua golongan terutamanya orang yang sukakan rasa tradisional, nah!jadikan `PRAMUSAJI' pilihan anda semua. Harga kami tidak membebankan kerana konsep kami adalah mudah dan jangan peningkan kepala, pilih saja menu dan berikan bajet anda, insyaALLAH kami akan memenuhi kehendak anda. Setiap menu yang dipaparkan di dalam blog ini akan ditambah dengan latest menu from time to time, do not worry on your pocket money ya...we will suggest u with your budget. Kami juga akan menghasilkan seni kreatif kami iaitu gubahan hantaran, makeup pengantin, dekorasi meja penganting, dekorasi meja makan vip, photographer, suntingan gambar dan lain-lain yang terbaru.

We are not only focus on the wedding but any event and just name it, we will come and serve for you and make your life easier. we are appreciate if among you all want to be our friend and work with us on their expertise please do come. Enjoy your journey and explore our menu and we will guide to make your event come true.

That for today and thank you very much for all my family member, dan inilah resepi mak kami yang ingin kami ketengahkan untuk dirasai oleh semua golongan diluar sana.

Inila akhiran karier aku mungkinnya, menjalankan bisnes keluarga dan aku sentiasa berdoa dan memohon kepada ALLAH S.W.T agar memberi petunjuk dalam setiap perjalanan kami, dan segala usaha dan rezeki yang kami perolehi diberkati olehNYA AMIN

`OUR PRAMUSAJI CAN BE YOURS WHEN YOU NEED IT'

No comments:

Post a Comment